Saturday, November 21, 2009

Ο καραγκιόζης του μήνα, Νο1.

 Εγκαινιάζουμε σήμερα την καινούρια στήλη μας "ο καραγκιόζης του μήνα" σε μικρά αυτοτελή επεισόδια. Και τι θα περιλαμβάνει αυτή η στήλη; Όλα αυτά που βλέπουμε ξαφνικά στον δρόμο και μας κάνουν να αναφωνούμε "ω Θεέ μου, τι σκεφτόταν όταν το έκανε αυτό". Όλες εκείνες τις μικρές εκρήξεις έμπνευσης που έχουμε σαν αυτόβουλα και νοήμονα όντα αυτού του πλανήτη. Τις οποίες φυσικά δεν μας αρκεί να τις κρατήσουμε για τον εαυτό μας, αλλά θέλουμε να τις μοιραστούμε με τους συνανθρώπους μας, δείχνοντάς τις με υπερηφάνεια ;)
Ευτυχώς, αυτές οι εκρήξεις έμπνευσης πληθαίνουν μέρα με την μέρα από κάποιους προικισμένους ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την εφευρετικότητά τους με όλους τους υπόλοιπους. Δυστυχώς, οι ευκαιρίες αποθανάτισής τους είναι συνήθως ελάχιστες και διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα. Ιδίως αν αυτές οι ευκαιρίες εμφανίζονται μπροστά σου καθώς οδηγείς εν ώρα εργασίας και καταλήγεις ψάχνοντας  το κινητό σου με την κάμερα των 37 megapixels για να αποθανατίσεις το οπτικό μεγαλούργημα. Αυτή είναι συνήθως η κατάσταση στην περίπτωση του υπογράφοντος, ευτυχώς όμως κάποιες φορές η προσπάθεια στέφεται με επιτυχία με αποτέλεσμα να μπορέσουμε όλοι μαζί να χαρούμε την καλλιτεχνική έμπνευση του συμπολίτη μας! Βουρ λοιπόν για το πρώτο μαργαριτάρι...

Όπως είναι γνωστό σε όλους τους άντρες που σέβονται τον εαυτό τους και επιζητούν τον σεβασμό των υπολοίπων, "είσαι ό,τι οδηγείς". Βέβαια, επειδή είναι επίσης γνωστό ότι δεν μπορούμε όλοι μα έχουμε στην κατοχή μας μια καινούρια BMW M3 cabrio, έχει θεσπιστεί ένας άγραφος κανόνας ο οποίος λέει ότι δεν είναι ντροπή να οδηγούμε παλιό αυτοκίνητο, αρκεί να τηρούνται 2 απλές προϋποθέσεις. 1ον να δείχνει γρήγορο και 2ον να έχει πάνω του κάτι ρε παιδί μου, κάτι που θα το διαφοροποιεί από τον υπόλοιπο όχλο, κάτι που θα προσθέτει στο image του αυτοκινήτου και επομένως και του ιδιοκτήτη. Και στην σημερινή "περίπτωση", ικανοποιούνται στο έπακρο και οι 2 αυτοί άγραφοι κανόνες:

Με μία πρώτη παρατήρηση βλέπουμε ότι αν και παλιό το όχημα, έχει αεροτομή, άρα δείχνει γρήγορο. Γιατί, για να πούμε και την πάσα αλήθεια, που πας ρε Καραμήτρο χωρίς αεροτομή; Ε; Επίσης με μια πιο προσεκτική ματιά θα δούμε ότι η αεροτομή δεν είναι καμιά τυχαία του εμπορίου που μπορεί να βρει και η γιαγιά μου στο Carrefour, αλλά μία "one-off" "handmade" συλλεκτική αεροτομή (ελληνιστί spoiler) αλουμινίου, ασορτί στο χρώμα του αμαξώματος! Αυτό είναι και το βασικό συστατικό που προσθέτει στο image του οχήματος. Αν και χειροποίητη, δώστε προσοχή στο λύγισμα της λαμαρίνας στις άκρες, το πόσο τέλεια δένει και σε καμία περίπτωση το άπειρο μάτι του κάθε τυχάρπαστου δεν θα καταλάβει το μέγεθος της δουλειάς. Η συνένωση της αεροτομής με το υπόλοιπο αμάξωμα δεν έγινε τυχαία με κάποιες βίδες αγνώστου αντοχής και αποτελεσματικότητας, αλλά με πριτσίνια (!) τα οποία φυσικά θα βελτιώσουν στην συνολική ακαμψία της όλης κατασκευής. Το πως κατάφεραν να μπουν τα πριτσίνια σε εκείνα τα σημεία με την λαμαρίνα από πάνω να εμποδίζει, μόνο ο καλλιτέχνης και ο Uri Geller μπορούν να απαντήσουν. Επίσης, στοιχείο που ενισχύει το image είναι και το σηματάκι της Opel το οποίο έχει βιδωθεί με 1 μόνο βίδα και κουνιέται πέρα δώθε σε κάθε στροφή, υπενθυμίζοντας σ' αυτούς που ακολουθούν τι αυτοκίνητο προπορεύεται! Ας πάμε όμως και στην 2η φωτογραφία να απολαύσουμε στο σύνολό της την "μόντα".

Σε αυτήν την φωτογραφία μπορούμε να παρατηρήσουμε και την ολοκλήρωση αυτής της καταπληκτικής και κυρίως χρηστικής μετατροπής. Την μετατόπιση της πινακίδας στον προφυλακτήρα και την κάλυψη του κενού που άφησε με ένα υπέροχο μεγάλο κομμάτι λαμαρίνας! Γιατί όπως είναι γνωστό, δεν αρκεί μόνο μια αεροτομή στο πίσω μέρος, πρέπει να μετακινήσεις και την πινακίδα για να δείχνει πιο όμορφο. Κερασάκι στην τούρτα, το λαμπάκι που φώτιζε παλιά την πινακίδα και έχει μείνει στην θέση του. Τώρα πια ο οδηγός μπορεί να κολλήσει ένα κασκόλ της ομάδας του στην παλιά θέση της πινακίδας και να αισθάνεται υπερήφανος το βράδυ καθώς γυρνάει από το γήπεδο, με το όνομα της ομάδας του να ξεχωρίζει στο σκοτάδι!
Συνοψίζοντας, το αποτέλεσμα της παραπάνω μετατροπής είναι πλήρως επιτυχημένο για 2 λόγους. Πρώτον, με λίγα λεφτά κατάφερε ο ιδιοκτήτης να δώσει το image και την αίγλη που έλειπε από το παλιό του αμάξι. Και δεύτερον, ο συνδυασμός αεροτομής και βελτιστοποίηση αεροδυναμικής με την χρήση του λαμαρινένιου πάνελ, σίγουρα θα του προσφέρουν την αυξημένη άντωση και το κράτημα πάνω από τα 250 χλμ/ώρα, εκεί δηλαδή που τα χρειάζεται πραγματικά.
Αυτά, για να τα βλέπουν κάποιοι ανίδεοι εκεί έξω που πάνε και τα σκάνε στους οίκους βελτιώσεως με αμφιβόλου ποιότητος και αισθητικής αποτελέσματα. Μπράβο αγόρι μου, άντε και με αυτοκολλητάκι "Turbo"!!!

No comments:

Post a Comment